SOLID FIBER + VITAMIN C


FUNGSI SOLID FIBRE + VITAMIN C :
- Kuruskan berat badan
( dah cuba banyak sangat produk kurus, lotion kurus, tapi aku masih tak kurus. Puncanya ialah banyak toxin dalam usus. Ambil Solid Fibre setiap pagi, kesan kurus dalam 1 minggu dah boleh nampak )

- Detox / Bersihkan usus dari TOXIN
( Toxin ni racun. Berwarna gelap. Makan lah produk gluta , injection, collagen, vitamin c, ada juga yang alami masalah masih tak cerah macam orang lain. Toxin suka kumpul dekat kaki. Dan celah ketiak serta paru2 dan usus. Lagi2 kalau merokok or hidu asap rokok ! Minum SOLID FIBRE PLUS VITA C ni bukan je buat korang KURUS, tapi kulit nampak CERAH. Hakikatnya bukan CERAH, tapi kulit korang dah BERSIH dari TOXIN . Minum SOLID waktu pagi, dan malam before tidor. Waktu yang baek tuk amek supplement )


Mengikut pakar pemakanan, DETOX mesti dilakukan untuk :
~ KURUS
~ KULIT YANG CANTIK

CARA PENGAMBILAN :
- MINUM SOLID FIBRE PLUS VIT C - Setiap pagi selama seminggu
- Minggu kedua - minum SOLID FIBRE - 4 kali seminggu

Makan supplement ( seperti collagen, vitamin , gluta ) pada minggu kedua. Setiap malam before tidor. Dan begitu lah seterusnya . Kulit anda akan lebih cantik, badan anda akan lebih kurus !!! Supplement akan cepat serap ! Tiada kesan sampingan bila guna bersama supplement lain. Contoh : AuraWhite :) Malah lebih memberi kesan yang ajaib :)

KANDUNGAN UTAMA SOLID FIBER + VITAMIN C :


PERINGATAN :
Solid Fiber + Vitamin C hanya membantu 5% sahaja untuk menurukan berat badan. Supplement ini bertindak membersihkan usus yang kotor. Usus yang kotor antara faktor utama kebanyakan produk yang diambil tidak berkesan. Dinasihatkan, sebelum anda mengambil sebarang produk (supplement / dietary produk), anda WAJIB detox badan anda dengan fiber supaya supplement yang diambil dapat bertindak balas ke tahap maximum.

TESTIMONI SOLID FIBER + VITAMIN C :


BERMINAT???
HARGA : RM 55 (SEM M'SIA) RM 60 (SABAH & SARAWAK)
*Price including postage

No comments:

Post a Comment